diciembre 28, 2025

Afectacions a la mobilitat a la Rambla per una actuació a la xarxa de subministrament d’aigua – Servei de Premsa

`);
finestraImpressio.document.close();

// Esperem que es carregui el contingut i fem la impressió
finestraImpressio.onload = function()
finestraImpressio.focus();
finestraImpressio.print();
finestraImpressio.close();
;
});

Temps estimat de lectura: 2 minuts

  • Des d’aquest dilluns 25 fins al divendres 29 el carrer quedarà tallat al trànsit per una actuació d’Aigües de Barcelona a l’alçada del carrer de Portaferrissa

 

Els treballs per posar en servei una canonada de reforç de la xarxa de subministrament d’Aigües de Barcelona obligaran a tallar la Rambla de dilluns a divendres de la setmana vinent. En concret, l’ocupació del carrer es realitzarà a la calçada del carril de circulació del sentit ascendent de la Rambla, l’únic habilitat durant les obres de reurbanització d’aquesta emblemàtica via, a l’alçada del carrer de Portaferrissa. En qualsevol cas, les voreres no quedaran afectades.

L’Ajuntament de Barcelona recomana a la ciutadania que eviti circular en vehicle per la Rambla, ateses les afectacions de la mobilitat. En cas que sigui indispensable, el tall obligarà a desviar el trànsit a la cruïlla amb el carrer de l’Hospital, on s’efectuarà el tall, mantenint habilitat l’accés per als usuaris de l’aparcament situat al número 88 i els vehicles d’emergència. La resta de vehicles s’hauran de desviar pels carrers de l’Hospital, de Maria Aurèlia Capmany i del Carme. L’Ajuntament de Barcelona tindrà un equip d’informadors a la zona per resoldre els dubtes de comerciants, vehicles i persones usuàries del bus. De la mateixa manera, Aigües de Barcelona desplegarà personal per regular el trànsit i el pas de vianants en els punts afectats, i mobilitzarà tots els recursos disponibles per minimitzar l’impacte en el veïnat i la mobilitat de la zona.

També quedarà afectada la circulació de la línia 59 de bus de TMB, que per les dimensions dels vehicles requerirà un desviament diferenciat de la resta. Així, de pujada, el 59 no pujarà per la Rambla i es desviarà pel passeig de Colom, l’avinguda del Paral·lel, la ronda de Sant Pau, el carrer de Floridablanca, les rondes de Sant Antoni i de la Universitat, el carrer de Pelai, fins a arribar a la plaça de Catalunya i recuperar la seva ruta. De baixada, el 59 circula per la Via Laietana.

 


FONT

Constanza Sánchez

Por Constanza Sánchez

Soy periodista especializada en comunicación digital y producción de contenidos multimedia. Combino redacción, análisis de audiencias y SEO para crear historias claras y relevantes. Me enfoco en formatos innovadores, narrativas visuales y en desarrollar contenidos que conecten con comunidades diversas en entornos informativos dinámicos.

Related Post

L’Ajuntament de Barcelona ha iniciat el procés de redacció de l’avantprojecte per definir la nova configuració de l’avinguda Meridiana entre el passeig de Fabra i Puig i el carrer de Peñíscola, a prop del Pont de Sarajevo. Aquest projecte té com a objectiu millorar la permeabilitat de la zona, reduir les barreres entre els barris de Nou Barris i Sant Andreu, disminuir el nombre de carrils de circulació i augmentar la superfície de verd i l’espai destinat als vianants. Actualment, les obres ja estan en marxa en el tram comprès entre Felip II i Fabra i Puig, on es comença a visualitzar la nova configuració de l’avinguda. Aquesta transformació busca traslladar els beneficis obtinguts a altres parts de la ciutat cap a la zona nord de la Meridiana. El projecte inclourà la definició de la nova secció de la calçada, la solució urbana per superar els desnivells entre els barris, així com la distribució del verd i altres elements urbans. Es pretén millorar la connexió entre els barris, afavorir la mobilitat sostenible i crear espais més amables per als ciutadans. La licitació correspon a l’avantprojecte del tram 3 de les obres de transformació de la Meridiana, amb la previsió que estigui enllestit durant la primavera del 2027. Paral·lelament, es treballarà en els estudis previs del tram 4, entre el pont de Sarajevo i el carrer de la Piedra. Les obres en marxa entre Felip II i Fabra i Puig ja mostren com l’avinguda evolucionarà, donant més espai als vianants i als mitjans de transport sostenible, així com augmentant les zones verdes. Aquesta transformació inclou àmbits com el node de transversalitat de la Sagrera i el node intermodal de transports de la Sagrera, on es millora la connexió i l’accessibilitat per a tots els usuaris. Barcelona amplia les mesures per millorar la circulació a la Meridiana

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

T'has perdut?

L’Ajuntament de Barcelona ha iniciat el procés de redacció de l’avantprojecte per definir la nova configuració de l’avinguda Meridiana entre el passeig de Fabra i Puig i el carrer de Peñíscola, a prop del Pont de Sarajevo. Aquest projecte té com a objectiu millorar la permeabilitat de la zona, reduir les barreres entre els barris de Nou Barris i Sant Andreu, disminuir el nombre de carrils de circulació i augmentar la superfície de verd i l’espai destinat als vianants. Actualment, les obres ja estan en marxa en el tram comprès entre Felip II i Fabra i Puig, on es comença a visualitzar la nova configuració de l’avinguda. Aquesta transformació busca traslladar els beneficis obtinguts a altres parts de la ciutat cap a la zona nord de la Meridiana. El projecte inclourà la definició de la nova secció de la calçada, la solució urbana per superar els desnivells entre els barris, així com la distribució del verd i altres elements urbans. Es pretén millorar la connexió entre els barris, afavorir la mobilitat sostenible i crear espais més amables per als ciutadans. La licitació correspon a l’avantprojecte del tram 3 de les obres de transformació de la Meridiana, amb la previsió que estigui enllestit durant la primavera del 2027. Paral·lelament, es treballarà en els estudis previs del tram 4, entre el pont de Sarajevo i el carrer de la Piedra. Les obres en marxa entre Felip II i Fabra i Puig ja mostren com l’avinguda evolucionarà, donant més espai als vianants i als mitjans de transport sostenible, així com augmentant les zones verdes. Aquesta transformació inclou àmbits com el node de transversalitat de la Sagrera i el node intermodal de transports de la Sagrera, on es millora la connexió i l’accessibilitat per a tots els usuaris. Barcelona amplia les mesures per millorar la circulació a la Meridiana