MÚNICH (ALEMANIA), 8 (EUROPA PRESS)
Cupra ha presentat aquest dilluns al saló IAA Mobility 2025, que es celebra del 8 al 14 de setembre a Munic (Alemanya), el seu ‘Cupra Tindaya showcar’, un prototip amb el qual pretén reflectir la visió i el futur dels dissenys de la marca i que serà una realitat a principis de la pròxima dècada.
«Aquest és l’inici d’un gran capítol. Cupra és avui molt diferent de la marca que va néixer el 2018: més madur, expandido i amb creixement internacional», ha destacat el ceo interí de Seat i Cupra, Markus Haupt.
El Tindaya rep el seu nom d’una muntanya de Fuerteventura, a les Illes Canàries, i està enfocat en potenciar l’experiència del conductor.
A més, compta amb un disseny amb peces estructurals d’alumini impresse en 3D que s’adapten a les línies del cotxe.
Amb 4,72 metres de longitud i llandes de 23 polzades, el vehicle compta a més amb ‘The Jewel’, un prisma de cristall amb una interfície que permet interactuar físicament amb el vehicle per descobrir les noves experiències de conducció i que es combina amb la llum, el so i efectes visuals digitals.