Les obres segons les quals el departament de territori, l’habitatge i la transició ecològica s’executen per connectar les línies FGC Vallès i Llozat-Anoia del FGC tindran danys danys el diumenge 23 de febrer a Calle Comte d’Urll, entre els carrers de Roussillon i Còrsega. Concretament, les tasques per a la construcció de l’estació POU de Futura Francesc MacIà requeriran el tancament d’aquesta secció fins a finals d’any.

Les obres d’aquest entorn impliquen l’execució de pantalles molt profundes i l’ús de màquines grans. Això, juntament amb la mida i la ubicació de la futura estació, fa que sigui necessari ocupar un gran espai. La reducció d’aquesta secció de Calle Comte d’Urgell s’afegeix a la que existeix el mes passat a la secció entre els carrers de Rosselló i Còrsega per a les obres que s’enfronten a la futura estació de l’Hospital Clínic.
Les estacions d’autobusos en diagonal i interurbades d’Avnda afectades per la reducció de Calle Comte d’urgell han estat reconfigurades per donar prioritat als usuaris del transport públic i reduir l’impacte sobre l’impacte significatiu de les obres de L8. Per tal de reduir els efectes del transport públic, el tronc central de la diagonal guanya més capacitat per a autobusos en ambdues direccions, especialment en la producció de la ciutat per allotjar quatre parades terminals de les línies d’autobús interurbes. Es tracta de quatre parades terminals que donen servei a 13 línies, situades als carrers de la Comte d’urgell, Comte Borrell i Buenos Aires, que es traslladaran a la vorera en diagonal, entre Francesc Macià i Sarrià Boulevard.
Generalitzat per Catalunya i el Consell Municipal de Barcelona estan treballant junts per reduir els danys a la mobilitat del L8 de l’extensió de FGC entre les estacions d’Espanya i Gràcia i, alhora com sigui possible, de la zona afectada i utilitzen itineraris alternatius. La reducció del nombre d’emergència entre Francesc Macià i Buenos Aires arribarà als 18.000 vehicles que s’estimen que passaran diàriament, especialment a les entrades de la ciutat i al bus d’interacció.
Per augmentar la capacitat de transport públic i, alhora, reduir el volum de vehicles que arriben a la plaça de Frances MacIà, el tronc central de la diagonal avenida entre quadrat i carrer, Numancia guanya la capacitat dels autobusos en cada direcció. De la manera principal, en direcció a la ciutat, va passar d’una banda d’autobusos i de tres carrils a dos carrils d’autobús i tres trànsit; Mentre al mar hi havia una banda d’autobusos i una banda de trànsit al llarg de tota la carretera des del número fins a Francesc Macià. Per tant, la banda de bus de la direcció comença ara, des
FONT