Sáb. Jun 14th, 2025

L’afectació al trànsit al Carrer del Comte d’Urgell el 23 de febrer per les obres de L8: servei de premsa



L’afectació del trànsit a Carrer del Comte d’Ergell del 23 de febrer per al treball L8: servei de premsa









Les obres segons les quals el departament de territori, l’habitatge i la transició ecològica s’executen per connectar les línies FGC Vallès i Llozat-Anoia del FGC tindran danys danys el diumenge 23 de febrer a Calle Comte d’Urll, entre els carrers de Roussillon i Còrsega. Concretament, les tasques per a la construcció de l’estació POU de Futura Francesc MacIà requeriran el tancament d’aquesta secció fins a finals d’any.

Les obres d’aquest entorn impliquen l’execució de pantalles molt profundes i l’ús de màquines grans. Això, juntament amb la mida i la ubicació de la futura estació, fa que sigui necessari ocupar un gran espai. La reducció d’aquesta secció de Calle Comte d’Urgell s’afegeix a la que existeix el mes passat a la secció entre els carrers de Rosselló i Còrsega per a les obres que s’enfronten a la futura estació de l’Hospital Clínic.

Les estacions d’autobusos en diagonal i interurbades d’Avnda afectades per la reducció de Calle Comte d’urgell han estat reconfigurades per donar prioritat als usuaris del transport públic i reduir l’impacte sobre l’impacte significatiu de les obres de L8. Per tal de reduir els efectes del transport públic, el tronc central de la diagonal guanya més capacitat per a autobusos en ambdues direccions, especialment en la producció de la ciutat per allotjar quatre parades terminals de les línies d’autobús interurbes. Es tracta de quatre parades terminals que donen servei a 13 línies, situades als carrers de la Comte d’urgell, Comte Borrell i Buenos Aires, que es traslladaran a la vorera en diagonal, entre Francesc Macià i Sarrià Boulevard.

Generalitzat per Catalunya i el Consell Municipal de Barcelona estan treballant junts per reduir els danys a la mobilitat del L8 de l’extensió de FGC entre les estacions d’Espanya i Gràcia i, alhora com sigui possible, de la zona afectada i utilitzen itineraris alternatius. La reducció del nombre d’emergència entre Francesc Macià i Buenos Aires arribarà als 18.000 vehicles que s’estimen que passaran diàriament, especialment a les entrades de la ciutat i al bus d’interacció.

Per augmentar la capacitat de transport públic i, alhora, reduir el volum de vehicles que arriben a la plaça de Frances MacIà, el tronc central de la diagonal avenida entre quadrat i carrer, Numancia guanya la capacitat dels autobusos en cada direcció. De la manera principal, en direcció a la ciutat, va passar d’una banda d’autobusos i de tres carrils a dos carrils d’autobús i tres trànsit; Mentre al mar hi havia una banda d’autobusos i una banda de trànsit al llarg de tota la carretera des del número fins a Francesc Macià. Per tant, la banda de bus de la direcció comença ara, des

FONT

Por Redaccio

Related Post

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *