agosto 2, 2025

Nike i el Barça fan feliços els fans a Seül

La passió pel Barça a Corea del Sud havia quedat sobradament demostrada en els primers dies de l’equip a Seül. A l’aeroport, a l’hotel, als entrenaments i als partits l’afició local ja havia deixat constància del seu amor pel Barça, que portava 15 anys sense trepitjar el país. Aquest divendres a la nit, però, un esdeveniment a la botiga Nike al barri de Seoungsu-dong de la capital coreana ha acostat encara més els jugadors del primer equip als fans coreans. L’acció, preparada conjuntament amb el main partner del Club, Nike, ha estat un rotund èxit.

Han participat en l’esdeveniment fins a cinc components del primer equip del FC Barcelona. Alejandro Balde, Frenkie de Jong, Gavi i Marcus Rashford, així com el tècnic Hansi Flick, han desencadenat una autèntica bogeria en la seva arribada a la botiga Nike, on els esperaven centenars de fans vestits de blaugrana. Un cop allà, han dut a terme tota una sèrie d’activitats que el públic local ha gaudit de valent.

Street football amb capitans del Barça

Primer, s’ha realitzat una breu competició de street football en la qual quatre futbolistes coreans competien entre ells, en un format de 1×1 amb semifinal i final. Però el més divertit és que els jugadors que s’enfrontaven entre ells han estat triats pels quatre jugadors del Barça, que han exercit de capitans. En la primera semifinal, l’equip Gavi s’ha imposat a l’equip Balde -qui havia realitzat el saque inicial intentant afavorir el seu jugador-, mentre que en la segona l’equip Frenkie de Jong ha superat l’equip Rashford.

En la gran final, el company de Frenkie de Jong, visiblement emocionat, ha acabat sent el campió i fent enfollir a tots els presents, el crack neerlandès inclòs. La seva victòria en la competició de street football s’ha celebrat com un gol en un partit oficial.

Estampació de samarretes… en coreà

Un cop acabada la competició, celebrada sota la intensa calor de Seül, els jugadors del Barça s’han dirigit al TOMA Seoul Market, un petit mercat inspirat en la cultura coreana que ha despertat la curiositat dels futbolistes culers, especialment d’un Hansi Flick que no ha hagut d’exercir de capità durant l’activitat de street football.

Les activitats que més han agradat als jugadors a l’interior del mercat han estat l’estampació de samarretes amb els seus noms en coreà i visitar un racó de la botiga amb centenars de samarretes ‘retro’ dels grans cracks del passat dels principals equips europeus.

FONT

Por Redaccio

Related Post

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *