Mar. Jul 1st, 2025

Més oficines i personalització a Gencat

OAC

El nou model d’atenció ciutadana augmentarà cara a cara per a tots els serveis i formalitats i formes d’atenció digital i personalitzada.

La inversió prevista per a aquesta legislatura és d’aproximadament 18 milions d’euros, cosa que augmentarà amb la implementació d’eines que actualment es troben en fase pilot.

Oficines a tots els Veguerías

Hi haurà oficines d’atenció ciutadana (OAC) integrades a totes les verdures. Les oficines integrades són les que ofereixen tots els serveis, procediments i consultes en un sol espai.

També hi haurà un reforç significatiu del personal que oferirà suport personalitzat i acompanyament en el processament.

Fins al 2027, es llançaran sis d’aquestes noves oficines:

  • Dos al centre de Barcelona i un de l’alternativa Pirineu, a Penedès, a Puigcerdà, es transfereix a un nou espai i Lleida, es transfereix a un nou espai.
  • En el cas de Barcelona, ​​mentre s’executen els nous integrats, l’actual OAC de Sant Honorat s’ampliarà temporalment.

Les sis noves oficines s’afegiran a les quatre que ja existeixen a Girona, Land of L’EBRE, Central Catalunya i Tarragona.

Extensió del servei d’oficines per a mòbils

El projecte pilot de l’Oficina de Serveis Mòbils de Terres de l’Ebre, que dóna servei a 33 municipis, s’implementarà definitivament.

Al primer trimestre de 2026, el servei s’estendrà a més de 80 municipis de les zones rurals de Girona, Lleida, Tarragona, Terres de l’Ebre i Barcelona.

Nous agents digitals a l’OAC

Es promouen agents digitals. Són persones que es troben en els punts de servei personal de les oficines de serveis ciutadans, proporcionen suport per a cara a cara i proporcionen suport i ajuden els usuaris en el processament. També es troba a les oficines mòbils i al servei d’atenció del 012.

Actualment hi ha agents digitals a diverses oficines i està previst incloure tres més a Tarragona, a Manresa i a l’OAC del territori de Barcelona.

Més canals

El nou model d’atenció ciutadana té en la fase pilot i el desenvolupament d’altres serveis digitals:

  • Oficina virtual: us permetrà rebre atenció personalitzada en el processament mitjançant vídeo. A la fase de prova pilot. Començarà a implementar -se durant el quart trimestre d’aquest any.
  • Punts personalitzats d’atenció ciutadana (PAC): màquines de vídeo situades estratègicament en zones sense oficines per cara a cara. Prova pilot al quart trimestre de 2025.
  • Gencat.cat: modernització de l’ecosistema web generalitat per ser més accessible i intuïtiu.

FONT

Por Redaccio

Related Post

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *